Vyrábané s láskou, tradičným spôsobom a s úctou k prírode - nápoje Mana Roots

Zaujímavé projekty treba podporovať. A práve preto Vám predstavujeme spoločnosť Mana Roots, ktorá na náš trh prináša kvalitu v podobe poctivých prírodných nápojov. Prečítajte si pútavý rozhovor, ktorý vás určite presvedčí vzdať sa nezdravej klasiky.

 

1. Aké produkty vyrábate a prečo ste si vybrali práve tento typ?

Spoločnosť Mana Roots sa zaoberá výrobou nealkoholických nápojov. V množnom čísle píšeme preto, lebo v súčasnosti naše portfólio obsahuje až 11 druhov rôznych limonád. V našich začiatkoch sme sa však venovali iba dvom príchutiam kombuchy, a to s jasným cieľom , priniesť na slovenský gastro trh zdravú a predovšetkým chutnú alternatívu oproti konvenčným nápojom. Keďže nás toto remeslo veľmi baví a napĺňa, časom sme sa rozhodli pridávať do našej ponuky ďalšie a ďalšie netradičné a unikátne nápoje, akými sú napríklad prírodná cola, prírodný tonic, maté či limonáda z mladého jačmeňa. Svoje produkty vyrábame s láskou, tradičným spôsobom, s úctou k prírode a výhradne u nás na schválenej výrobnej prevádzke v Dolnej Strede pod dohľadnou a precíznou kontrolou vstupných surovín, a taktiež výsledného produktu. Naše produkty balíme výhradne do sklenených fliaš, ktoré sú 100% recyklovateľné a použiteľné.

 

 

2. Aká je podľa vás situácia farmárov v súčasnosti v porovnaní s minulosťou?

V našom obore žiaľ neexistuje toľko relevantných príkladov, na ktorých by sme dokázali porovnať súčasnosť a minulosť z pohľadu výrobcov nápojov. Z minulosti si môžeme na našich stoloch v baroch a reštauráciách pamätať maximálne rôzne farebné limonády, Kofolu či Coca Colu. S kľudným svedomím môžeme tvrdiť, že v minulosti mali nealko nápoje na našom území skôr charakter veľkých značiek (prípadne neznámych resp. bez etikety a silného brandu spoločnosti), ako malých, remeselných producentov. V súčasnosti však sledujeme celosvetový trend, kedy vznikajú lokálni producenti nealko a alko nápojov, ktorým sa častokrát darí prekročiť hranice vlastnej krajiny. Doba internetu a pokročilých znalostí v marketingu nám prináša nové možnosti ako preraziť, ukázať zákazníkovi aj ľudskú tvár, detaily zo zákulisia či umožňuje priamy predaj cez internetový obchod. Rovnako sa vo veľkom organizujú rôzne akcie, eventy či trhy, ktoré napomáhajú pri prezentácii produktu a dovoľujú osobný styk a rozhovor priamo so zákazníkom. Všeobecne tento vývoj a porovnanie oproti minulosti vnímame z pozitívneho hľadiska.

 

 

"Dbajte s nami na tradície a životné prostredie a nepite umeliny, ktoré vám tento konzumný svet ponúka."

 

 

3. Aké bolo farmárčenie na začiatku?

Jednoduché začiatky nemal azda nikto. Predierať sa na trhu s novým produktom a prakticky bez marketingovej podpory nie je jednoduché, obzvlášť keď ide o relatívne neznámy produkt, akým je kombucha. Rovnako, ako pri mnohých iných odvetviach, tak ani pri výrobe potravín neexistujú predpísané návody, ako dosiahnuť svoje ciele, preto je celkom pochopiteľné, že sa človek učí na vlastných chybách. V našom prípade tomu nebolo inak. Naše produkty si však vďaka chuti a dizajnu svoju cestu k zákazníkom našli aj bez masívnych kampaní a kombucha sa pomerne rýchlo udomácnila na našom trhu a teší sa stále rastúcemu záujmu.

 

4. Kde a ako ponúkate vaše produkty na predaj? Využívate aj internet či profily na sociálnych sieťach?

Naše produkty ponúkame prevažne do gastro sféry (kde ich samozrejme prevádzky ponúkajú svojim zákazníkom), ale aj do sféry maloobchodu. Pre tento typ predaja využívame vlastnú (ale aj externú) predajnú a distribučnú sieť. Pre priamy predaj funguje náš e-shop či rôzne podujatia. Samozrejme využívame aj sociálne média, kde sa snažíme našu spoločnosť priblížiť zákazníkom a ukázať im aj našu „ľudskú“ stránku či zaujímavosti zo zákulisia.

 

 

5. Máte stabilných odberateľov z gastro priemyslu? Uvítali by ste ich viac? Ak áno, prečo ich podľa vás aktuálne nemáte?

Počas našej existencie sme si vytvorili mnoho stabilných odoberateľov, ktorých zástupy sa, na naše potešenie, rozrastajú. Samozrejme, každá firma by uvítala nových a nových stabilných partnerov a my nie sme výnimkou, akurát v momentálnej situácii zatiaľ v tejto oblasti nepociťujeme nejaký výrazný deficit.

 

Aké produkty vám odporúčame?
 

MYSTERY COLA

Prírodná kola na báze kolových orechov a unikátneho blendu korenín, tradičného karamelu a štiav vo vás zanechá dobrý pocit nielen z chuti, ale aj zo zdravého obsahu.

 

MATÉ LIME

Energetická bomba s vysokým obsahom kofeínu. Tu dominuje výrazná chuť maté, ktorú skvelo dopĺňa kyslosť čerstvo odšťavených limetiek.

 

HERBY

Kombinácia voňavých bylín v limonáde spolu s jablčnou šťavou vás prenesie do detstva a oživí spomienky na dni strávené u babičky. Pocíťte liečivú silu mäty, medovky a dúšky.

 

ZÁZVOROVÁ KOMBUCHA

Plná chuť raw čerstvo za studena lisovaného zázvoru spolu s originálnou chuťou našej kombuchy vás dokonale osvieži a dodá vášmu telu mnoho prospešných látok na posilnenie dlhodobej imunity.

 

 

Kde Mana Roots nájdete?

Lokalita/Okres:

Kdekoľvek v rámci Slovenska – kuriérskou službou

Osobný odber adresa:

Galantská Cesta 594, 925 63 Dolná Streda

 

Kontakty:


Web: www.mana-roots.com      

Facebook: www.facebook.com/manarootslemonade/

Email: hello@mana-roots.com  

Telefón: 0902 348 943

 

Autor: Lenka Budaiová

Zákaznícka zóna

Koľko ušetríte?

Na našej stránke používame Cookies. Slúžia na skvalitnenie služieb a štatistiky návštevnosti.