Ak hľadáte spôsob, ako najefektívnejšie získať spätnú väzbu od svojich zákazníkov týkajúcu sa personálu, jedla, priestorov, kvality služieb, práve ste ju našli.
Predstavujeme vám Staffino.
Čo to vlastne je? Staffino je mobilná aplikácia, ktorá bola primárne určená pre reštaurácie, no postupom času sa rozšírila do viacerých oblastí. Je to jednoduchý hodnotiaci systém kvality zákazníckeho servisu a personálu.
Každý zákazník si do svojho smartfónu môže stiahnuť aplikáciu Staffino, vyhľadať prevádzku, v ktorej sa nachádza a môže začať hodnotiť. Ak bol zákazník s obsluhou spokojný, môže zanechať zamestnancovi pochvalu. Ak bol naopak sklamaný, má možnosť odovzdať hodnotenie priamo manažérovi.
Vďaka Staffinu budete vedieť, čo si zákazníci myslia, čo im vyhovuje a čo sa im naopak nepáči. Dozviete sa o problémoch, o ktorých ste ani netušili, pričom ich riešenie je často jednoduché.
Pochvaly od zákazníkov sa odrazia na spokojnosti personálu a následne na úspechu celej prevádzky.
A najdôležitejšie, zákazníci ocenia, že vás ich názor zaujíma.
Všetky podrobné informácie nájdete na https://staffino.com/sk/business/manager.html