Prečo začať s online marketingom?

Celosvetovo viac ako 50 % nových reštaurácií zatvorí svoje dvere v priebehu prvého roka od otvorenia a 70% reštaurácií zlyhá v priebehu 5 rokov.

Najčastejšou príčinou je práve to, že pri bežných prevádzkových problémoch sa zabúda na dôležitosť marketingu. V súčasnosti najlacnejšou a najefektívnejšou formou marketingu je práve online marketing.

 Inšpirujte sa troma základnými tipmi, ktoré zvládne každý.

 

1. Informujte svojich zákazníkov o tom, že existujete

Zaregistrujte svoju prevádzku zadarmo na https://www.google.sk/business/  a vaša prevádzka sa zobrazí vo vyhľadávaní a v mapách Google. Zákazníci jednoduchšie nájdu vaše otváracie hodiny, telefónne číslo a trasu priamo k vám.

 

 

2. Zdieľajte aktuálne informácie

Či už spravujete webovú stránku alebo stránku na Facebooku, je to ideálny spôsob ako komunikovať so svojimi zákazníkmi. Informujte ich o všetkých novinkách! Zmeny v jedálnom lístku, zmeny otváracích hodín, zdieľajte fotky, organizujte akcie, pozývajte na špeciálne ponuky... To všetko vašich zákazníkov zaujíma.

 

3. Inzerujte na Facebooku

Reklama na Facebooku je vhodná pre začínajúce ale aj zabehnuté reštaurácie. Sami si definujete kde a akých zákazníkov chcete osloviť a taktiež si sami určujete výšku rozpočtu. Viac sa  dozviete na https://www.facebook.com/business/products/ads

 

 

Tip na záver:  Vzdelávajte sa v oblasti digitálneho marketingu, získajte certifikát a pomôžte svojej reštaurácii preraziť online!

Online kurzy od spoločnosti Google sú zdarma dostupné na  https://learndigital.withgoogle.com/digitalgarage/  

 

Zákaznícka zóna

Koľko ušetríte?

Na našej stránke používame Cookies. Slúžia na skvalitnenie služieb a štatistiky návštevnosti.