Kvalita vzduchu - dôležitý faktor ovplyvňujúci spokojnosť zákazníka

Z prieskumu vyplýva, že ak by sa v reštaurácii zlepšila kvalita vzduchu, 49% zákazníkov by odporučilo zariadenie priateľom a štvrtina by ho navštevovala častejšie.

 

Preč s tabakovým dymom

Z prieskumu agentúry GfK Slovakia vyplýva, že základné kritéria, podľa ktorých si zákazník vyberá správny podnik sú:

  • Ceny, príjemný personál
  • Kvalita služieb, jedál a jeho typ
  • Celková atmosféra, kvalita vzduchu

 

 

Prieskum ukázal, že vyše 44% zákazníkov vníma v gastronomických prevádzkach znečistené prostredie, tabakový dym a celkovú kvalitu ovzdušia ako značný problém.

Ak je v prevádzke čistý vzduch, bez výparov kuchyne, nezadymení a neobsahuje iné nečistoty, hostia sa v podniku cítia príjemnejšie, viac skonzumujú a vypijú.

 

 

Druhá časť prieskumu potvrdila, že majitelia prevádzok si neuvedomujú zlú kvalitu vzduchu. 79% klasifikuje vzduch vo svojej gastroprevádzke ako dobrý a približne 22% ako priemerný.

Na zákazníka vplývajú rôzne faktory a kvalita vzduchu je jednou z nich. Zapracujte na nej a nezanedbajte tento dôležitý faktor.

 

Zdroj:https://www.etrend.sk/trend-archiv/rok-/cislo-Okt%C3%B3ber/spokojni-zakaznici-minaju-v-restauracii-viac.html

Zákaznícka zóna

Koľko ušetríte?

Na našej stránke používame Cookies. Slúžia na skvalitnenie služieb a štatistiky návštevnosti.