GastroMarketing

 

Analýza konkurencie

Nie vždy je nutné dôkladný ďalekosiahly výskum okolia, postačí využiť „zdravý rozum“ a premyslieť si, o ktorých z okolitých reštaurácií sa domnievate, že by mohli byť práve tie, ktoré by sa s vami chceli porovnávať, prípadne súťažiť.

 

Kto bude konzumentom mojich jedál?

Nezabúdajte na analýzu cieľovej skupiny, kto chcete, aby navštevoval váš podnik a následne prispôsobte celý marketing skupine.

 

Stála klientela

Stály hosť nesmie mať pri návšteve pocit, že je novým. Dôležitá je komunikácia s hosťom a pravidelná komunikácia o tom, čo hosť očakáva.

 

Čerstvosť

Jedlo z plechoviek chutí asi málokomu a zákazník ľahko spozná nakladaný šampiňón oproti čerstvému. Vsaďte na čerstvosť surovín a posuniete vašu reštauráciu na vyššiu úroveň.

 

Čistota

Čistota by mala byť samozrejmosťou. Od podláh, cez steny, osvetlenie, zariadenie, vône, oblečenie personálu...

Nezabúdajte ani na čistenie jedálnych lístkov, nie je veľmi príjemné, keď je zamazaný a lepkavý.

 

„Amuse Bouche“

U „Amuse Bouche“ sa jedná o pozdrav z kuchyne, ktorého úlohou je aktivovať chuťové poháriky a zároveň pomôcť preklenúť čas, ktorý trvá od objednávky po podávanie prvého chodu. Zákazník sa v reštaurácii nesmie nudiť!

 

Zdroj:http://www.gourmetklub.sk/?art=servis.php&id=11

Zákaznícka zóna

Koľko ušetríte?

Na našej stránke používame Cookies. Slúžia na skvalitnenie služieb a štatistiky návštevnosti.