Bezdrôtový zvonček na privolanie čašníka RE-BELLS

Pre zákazníka je niekedy náročné privolať čašníka, hlavne ak je prevádzka preplnená. Viac zamestnancov však na druhej strane zvyšuje náklady. Ako tieto dva spekty spojiť dokopy a zároveň zaručiť, aby sa zákazník znova vrátil do svojho obľúbeného podniku? Spoločnosť RE-BELLS má pre vás ideálne riešenie. Pre reštaurácie vymysleli zaujímavý projekt, štýlové drevené zvončeky, ktoré umožnia zákazníkom privolať obsluhu. Keď zákazník stlačí gombík, dostane oznámenie o objednávke na displej zariadenia Remote Manager, prípadne na registračnú pokladňu. Ako tento nápad vznikol a ako sa mu darí v praxi? Nie len o tom nám porozpráva spoluzakladateľ Vladimí Štec.

 

1. Ako vznikalo vaše podnikanie? Čo bolo vašou inšpiráciou?

Kolega Matej Bodnár a ja sme sa pustili do podnikania, keď sme začali s prototypmi plošných spojov, ktoré prepájali reálny svet s internetom. Príbeh RE-BELLS® sa začal až následne v roku 2015. Ako vývojárska firma sme dostali zákazku od motorkárskej kaviarne na bezdrôtové tlačítko na privolanie čašníka priamo od stolu. Táto kaviareň má rozsiahle poschodie, kde čašník nevidí, preto chceli dať svojim zákazníkom možnosť kedykoľvek si nerušene privolať čašníka. Zvončeky mali v kaviarni výborné ohlasy na dizajn a funkčnosť. Tak si nás všimli redaktori z časopisu Trend a do vydania, ktoré sa venovalo téme internetových vecí napísali o podnikavcoch z Prešova a ich zvončeku na privolanie čašníka. Následne sa nám začali ozývať reštaurácie a my sme zrazu nestíhali vyrábať.

 

Zakladatelia RE-BELLS (vľavo Matej Bodnár, vpravo Vladimír Štec)

 

  2. Čo považujete za vaše súčasné silné stránky? Čím ste výnimoční?

Naša silná stránka je náš focus a schopnosť učiť sa. Focus v zmysle sústredenia sa na náš hlavný cieľ, zrýchliť obsluhu a zvýšiť tak spokojnosť zákazníka. Okolo zrýchlenia obsluhy sa teda točí všetko na čom pracujeme. Pri aktualizáciách produktu nasleduje fáza učenia sa. Sledujeme ako sa náš nápad na trhu adaptuje a hodnotíme, či prispel k zrýchleniu obsluhy, alebo sa musíme vrátiť naspäť k rysovacej tabuli... Tak s istotou vieme, že prinášame hodnotu reštauratérom a ich hosťom. Úprimne sa teším z výsledkov, ktoré dosahujeme, máme vysokú zákaznícku spokojnosť a navyše mnohí naši klienti potvrdzujú zvýšenie obratu po nasadení zvončekov RE-BELLS. V súčasnosti pomôžeme obslúžiť okolo 500 ľudí denne.

 

  3. Aké to bolo na začiatku?

Začiatky boli ťažké. Chýbali nám zdroje, najmä peniaze na výrobu a priestory. Aj preto sme sa rozhodli prijať partnera. No na druhej strane, začiatky mali svoje čaro, keď nemáte peniaze, ste nútený byť kreatívny. ☺

 

  4. Čo plánujete najbližšie pre Vašich zákazníkov?

Najväčšia naša chystaná novinka je služba RE-PAY. Vďaka RE-PAY bude zákazník schopný zaplatiť účet priamo od stola pomocou zvončeka a tieto platby tiež doplníme o vernostný systém. Okrem toho v septembri predstavíme nové rozhranie pre prevádzkarov, kde budú môcť online v reálnom čase sledovať využívateľnosť zvončekov a rýchlosť reakcie čašníkov priamo cez web. Pre obsluhujúci personál zas chystáme novinku v podobe chytrých hodiniek Smart Watch, aby tak mohli ešte rýchlejšie reagovať na požiadavky zákazníkov.

 

  5. Čo by ste poradili budúcim podnikateľom všeobecne, Vaše motto v podnikaní?

Verím, že vytrvalosť, sústredenosť a tvrdá práca prinášajú ovocie.

 

  6. Aký je váš názor na aktuálny svet gastronómie?

Veľmi pozitívne hodnotím, že sa slovenskí reštauratéri neboja skúšať novinky, či už ide o digitalizáiu alebo exotické chute. Čo ma ale trochu desí je množstvo nových prevádzok, ktoré sa denne otvárajú. Predstavte si, že podľa prieskumu sa v roku 2009 počet reštaurácii na slovensku zvýšil šesť násobne! To spôsobuje, že o personál sa bije 6 krát viac podnikov, čo vedie k zvýšeným cenám práce a nedostatku pracovnej sily. Na druhej strane 6 krát viac podnikov bojuje o zákazníka, čo vedie k znižovaniu predajných cien často až na likvidačnú úroveň. Z roka na rok sa tak znižujú marže. Prevádzka, ktorá chce v dnešných časoch dlhodobo prosperovať musí dbať na efektivitu. To otvára dvere technológiám, ako sú napríklad inteligentné zvončeky RE-BELLS.

Zvonček sa vďaka materiálu hodí všade, napríklad do vintage kaviarne, ale aj do elegantnej reštaurácie

Smart Watch – smart hodinky pre personál gastro prevádzky

 

Zákaznícka zóna

Koľko ušetríte?

Na našej stránke používame Cookies. Slúžia na skvalitnenie služieb a štatistiky návštevnosti.