Ako získať spätnú väzbu od vašich zákazníkov?

Zdokonalili ste svoj rozpočet, zrekonštruovali vaše priestory, vytvorili tu najefektívnejšiu ponuku vo vašom menu a stále máte pocit, že vaše podnikanie neprekvitá zo dňa na deň? V tomto článku vám odporučíme ďalší nevyhnutný krok v prípade, že sa snažíte zaujať väčšie spektrum zákazníkov a stále to neprináša očakávané výsledky.

 

Náš tip pre vás:

Vytvorte si systém na zhromažďovanie a porovnávanie odozvy od vašich zákazníkov.

 

Zjednodušujte

Koľko prieskumov ako manažér reštaurácie týkajúcich sa kvality vašich služieb dokončíte vo svojom osobnom čase? Je odpoveď nula? Nie ste sami. Mnohé značky navrhujú rozsiahle prieskumy a dotazníky, aby pokryli nespočetné množstvo otázok na jednu odpoveď. Ak je však váš prieskum komplikovaný a priamo sa nezaoberá obavami vášho zákazníka, prieskum bude pravdepodobne pre vás väčším sklamaním než pôvodný problém. Nepýtajte sa 20 otázok - dbajte na to, aby boli vaše prieskumy jednoduché a efektívne.

 

Vlastný priestor pre poskytnutie spätnej väzby

Prvotná sťažnosť zákazníka nemusí byť zastúpená alebo ľahko vyjadrená vo vašom spätnom dotazníku. Malé nepríjemnosti, ktoré by ste mohli prehliadnuť, by mohli odradiť vašich zákazníkov bez vášho vedomia. Je nevyhnutné, poskytnúť krátke, jednoduché formuláre spätnej väzby, kde zákazníci môžu priamo riešiť akékoľvek problémy, a to prostredníctvom e-mailov, kde budú mať aj vlastný priestor slobodne poskytnúť spätnú väzbu.

 

Dajte im dôvod

Ak chcete zvýšiť mieru odpovede na e-maily s pripomienkami, motivujte jeho odpoveď tým, že mu ponúknete bezplatný dezert alebo predjedlo.

 

Sociálne siete

Na sociálnych sieťach spokojní a nespokojní návštevníci hlasno vyjadria svoj názor na vašu značku a upresnia všetky skúsenosti vo vašej reštaurácii. Vytvorte si účet na stránkach Facebook, Twitter a Instagram, aby ste mohli získať od zákazníkov otvorenú spätnú väzbu. V prípade, že budete na týchto stránkach aktívni, môžete pre svojich zákazníkov vytvárať prieskumy a príležitosti na zasielanie spätných väzieb.

 

Sadnite si s vašimi zákazníkmi za jeden stôl

Osobná interakcia je skvelý spôsob, ako získať čestnú spätnú väzbu od zákazníkov. Táto metóda si vyžaduje inovatívne myslenie, no priamym kontaktom s lojálnym či naštrbeným zákazníkom môžete získať intenzívny pohľad na vnímanie vašej značky. Ak dosiahne zákazník 20 návštev vášho vernostného programu, ponúknite mu s vami večeru, kde môžete preukázať vašu vďaku a ochotu diskutovať o zlepšeniach.

 

Zákaznícka zóna

Koľko ušetríte?

Na našej stránke používame Cookies. Slúžia na skvalitnenie služieb a štatistiky návštevnosti.