Ako môžu reštaurácie využívať Facebook vo svoj prospech?

Príspevky s inšpiratívnym obsahom, novinkami a zaujímavými obrázkami

Aktívnu základňu fanúšikov získate pridávaním hodnotných príspevkov, ktoré zákazníkov zaujmú a nebudú ich považovať za príliš časté a obťažujúce. Príspevky by ste mali pridávať v pravidelných intervaloch a využívať by ste mali všetky nástroje, ktoré vám Facebook ponúka. Nezabúdajte na to, že vaše príspevky by mali vždy vyzerať pútavo.

 

Titulná fotografia

Titulná fotografia predstavuje priestor, kde môžete umiestniť pre vás tie najhodnotnejšie informácie a to v pútavej a vami zvolenej grafickej úprave. Umiestniť tam môžete fotografiu, ktorá je pre vás charakteristická alebo tam môžete umiestniť vašu aktuálnu sezónnu ponuku, ktorú nechcete, aby vaši zákazníci prehliadli.

Formát fotografie si môžete vopred vyskúšať na bezplatných stránkach alebo priamo na Facebooku. Ak vám formát nebude vyhovovať fotku jednoducho neuverejníte a upravíte podľa potreby. Odporúčaná veľkosť: 828 x 315 px. K fotke môžete pridať zaujímavý popis či prípadne link, ktorý určite bude hrať vo váš prospech.

 

Denné menu a jedálny lístok

Facebook vám umožňuje na vašej stránke doplniť aj nové záložky, a teda uverejniť váš nápojový a jedálny lístok či obedové menu. Využiť môžete aj dostupné aplikácie zdarma, ktoré vám automaticky vašu ponuku uverejnia aj na vašej Facebook stránke. O zmenách vo vašej ponuke nezabúdajte informovať aj vo vašich príspevkoch.

 

Možnosť rezervácie

Facebook umožňuje využiť možnosť rýchlej rezervácie prostredníctvom prídavného tlačidla, čo vám jednoznačne uľahčí prácu hľadaním kontaktu na vašu reštauráciu na internete.

 

Možnosť vytvárať ponuky a získať tak nových zákazníkov

Facebook vám ponúka jednoduchý a elegantný nástroj na zverejňovanie vašich ponúk. Stačí zadať ponuku, priradiť obrázok, časové obmedzenie a vaša ponuka je hotová. Takúto ponuku môžete podporiť platenou reklamou, aby sa zobrazila aj užívateľom, ktorí ešte nie sú vašimi fanúšikmi. Rezervujúcemu vašej ponuky sa odošle potvrdzujúci mail, ktorý stačí jednoducho predložiť pri uplatňovaní zľavy. Takýmto spôsobom môžete do vašej reštaurácie pritiahnuť nových zákazníkov.

 

Možnosť získať hodnotenie

K tomu, aby ste pôsobili dôveryhodne, vám jednoznačne môže dopomôcť aj nástroj Facebooku, ktorý vám umožní získať úprimnú odozvu od vašich zákazníkov, kde môžu vyjadriť svoju spokojnosť.

zdroj: www.ikelp.sk

Zákaznícka zóna

Koľko ušetríte?

Na našej stránke používame Cookies. Slúžia na skvalitnenie služieb a štatistiky návštevnosti.