8 tipov pre úspešný reštauračný web

Predstavte na webovej stránke váš personál

Zákazník vašej stánky vám uverí a vy nebudete pôsobiť anonymne. Ukážte fotku kuchárov alebo čašníkov v akcii a popíšte ich zopár vetami. Zákazníci si k vám vytvoria osobnejší a trvalejší vzťah.

 

 

Pravidelne aktualizujte stránku

Nestačí len „mať stránku“ a nestarať sa o ňu. Google má rád „živé“ stránky a pravidelnou aktualizáciou posunie tú vašu na lepšie pozície. Zákazníci sú zvedaví, čo nové ste vymysleli. Oboznámte ich s akciami, ktoré plánujete a informujte ich o najväčších novinkách.

 

Špecializujte sa

„Ak chcete osloviť všetkých, neoslovíte nikoho“. Ak pôjdete cestou špecializácie – na druhy jedál, cieľovú skupinu zákazníkov, nápoje,...oslovíte síce menšiu skupinu ľudí, no omnoho adresnejšie a účinnejšie.

 

 

Buďte kreatívny

Urobte si s personálom stretnutie „kreatívnych nápadov“ a oživte stránku súťažami, anketami či úlohami.

 

Propagujte vaše silné stránky

Z vašej webovej stránky musí byť všetkým jasné, čím ste špeciálny, načo ste najviac pyšný. Nezabudnite zverejniť vaše špeciálne jedlá alebo menu.

 

Používajte kvalitné fotografie

Nájdite si fotografa so zmyslom pre detail, ktorý kvalitne prevedenými fotografiami vyzdvihne vaše silné stránky. Odfoťte vaše jedlá, kreatívne ich naservírujte na tanier. Prilákajte si tak svojich zákazníkov.

 

Integrovanie facebooku a iných sociálnych sietí

Zaveďte na vašej stránke diskusné fórum alebo knihu návštev a komunikujte aktívne s užívateľmi na sociálnej sieti.

 

Píšte blog

Popíšte krátkymi, vtipnými článkami udalosť, ktorá sa u vás konala. Skúste sa spýtať zákazníkov a zverejnite „minirozhovor“ vo vašom blogu. Buďte kreatívny.

 

Zdroj: http://www.gastroonline.sk/12-tipov-pre-uspesny-web/, http://www.gastroonline.sk/12-tipov-pre-uspesny-restauracny-web-cast-2/

 

Zákaznícka zóna

Koľko ušetríte?

Na našej stránke používame Cookies. Slúžia na skvalitnenie služieb a štatistiky návštevnosti.